Formy płatności i wysyłki


Formy płatności:

    za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze kurierowi, listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Wybierając formę płatności za pobraniem możesz również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską.
    przelew zwykły – polega na zleceniu przelewu w twoim banku lub urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości wartości zamówienia.
    PayU (przelew online, karta kredytowa) - to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie kartą kredytową oraz szybkim przelewem z większości polskich banków.

Dane do przelewu :

Numer konta bankowego
73 1140 2004 0000 3102 7411 5180
Jakub Zarzycki
ul. Starzyńskiego 15/45
42-200 Częstochowa
w tytule proszę wpisać numer zamówienia

 

Sposób wysyłki
Towary zamówione w sklepie internetowym www.fightershop.com.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do rąk osoby zamawiającej, składa się czas realizacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej / kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.


Średni czas dostawy od momentu wysłania to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (do małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa–trzy dni robocze).

POCZTA POLSKA:

- przedpłata - 9 zł

- pobranie (płatność przy odbiorze) - 13 zł

KURIER:

- przedpłata - 10 zł 

- pobranie (płatność przy odbiorze) - 15 zł

PACZKOMAT:

- przedpłata - 10,5 zł

Darmowa dostawa już od 250 zł !

Uwaga! Darmowa dostawa prowadzona jest tylko na terenie Polski i nie dotyczy worków bokserskich, w ich przypadku obowiązuje specjalny cennik, zależny od wagi i gabarytu.



Wysyłka do innych krajów.

Istnieje możliwość wysyłki produktów za granicę. Wysyłamy przesyłki do wszystkich krajów. Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, do UK i Niemiec możliwa jest wysyłka kurierem GLS. Przy składaniu zamówienia wybierz kraj docelowy, zostanie automatycznie policzona i podana wartość przesyłki priorytetowej. Informacja o kosztach przesyłki pojawia się zanim potwierdzisz zamówienie, więc jeśli koszt przesyłki będzie niezadowalający, wystarczy po prostu nie potwierdzić zamówienia. Na wszystkie wysyłane przesyłki mamy potwierdzenie nadania, więc nie musisz obawiać się, jeśli przesyłka zaginie. Jeśli tak się zdarzy, my reklamujemy niedostarczenie przesyłki, a do Ciebie wysyłamy ją ponownie lub zwracamy pieniądze. Przesyłki są bardzo dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu.