Wymiana i zwrot - zakup drogą wysyłkową


Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar wystarczy odesłać do nas produkt. Opisz na jaki rozmiar lub model mamy dokonać zamiany. Do przesyłki dołącz 10zł na ponowną przesyłkę. Jeśli zakupiony drogą wysyłkową towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 10 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Gwarantujemy satysfakcję z zamówionego towaru, albo zwrot pieniędzy.

Zwrócone towary nie mogą posiadać śladów używania. Prosimy też, jeśli tylko to możliwe, o zachowanie oryginalnego opakowania w stanie nieuszkodzonym.

Zwracane towary odeślij na adres:

Jakub Zarzycki
ul. Kościuszki 18/20
42- 200 Częstochowa

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz dowód zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką wraz z adnotacją dlaczego rezygnujesz z zakupu. Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

Należność za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot należności możesz otrzymać tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. Prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury.

Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do na adres sklepu:

Jakub Zarzycki
ul. Kościuszki 18/20
42- 200 Częstochowa

Dołącz ksero dowodu zakupu i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. Dostarczenie towaru do serwisu odbywa się zawsze na Twój koszt.

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.